wtorek, 20 sierpnia 2019

Wyjątkowy dzień

Dzisiejszy dzień bez dwóch zdań mogę nazwać wyjątkowym. Dlaczego? Z kilku powodów.
Po pierwsze dziś miał miejsce dzień wspólnoty na rekolekcjach 10 kroków. Całą ekipą zapakowaliśmy się do żółtego busa i ruszyliśmy w drogę. Była oczywiście msza, prezentacja grup i ich znaków, wspólny posiłek itd. Najbardziej jednak dotknęła mnie godzina odpowiedzialności na której nasi uczestnicy mogli podzielić się swoim świadectwem, tym jak Pan Bóg wszedł w ich życie i z jakimi trudnościami było im się spotkać w przeszłości. Czułem że naprawdę dzielą się z serca. Po drugie wspólnota. Skoro mieliśmy dzień wspólnoty to musi być i jakaś wspólnota. Dziś trochę bardziej niż zwykle uświadomiłem sobie jak ważną i potrzebną pracę wykonujemy tu na miejscu. Że można faktycznie powiedzieć że mam wspólnotę w Kenii. Mimo że jest ona jeszcze trochę niedołężna I niesamowystarczalna to jest to wspólnota oazowa, moja wspólnota. Mam nadzieję że kiedyś, na stare lata, gdzie nie pojadę będę mógł powiedzieć: "mam tu swoją wspólnotę". Ruch się rozrasta i jestem tego świadkiem i jestem dumny, że mogę się do tego przyczynić chociaż trochę. Bez wątpienia jest to dzieło Pana Boga, które kiełkuje i za jakiś czas, prawdopodobnie stanie się wielkim drzewem i schronieniem dla wielu. Po trzecie, dzisiejszy dzień mogę nazwać wyjątkowym również z tego względu, że jest to ostatni dzień w którym mam jeszcze "1" z przodu. Jutro pyknie mi 20 lat a za razem minie równo miesiąc odkąd tu przyjechałem. Nie wiem czy bardziej się cieszyć, że wchodzę powoli na dorosłą ścieżkę czy raczej rozpaczać, że dni mej młodości tak szybko przeminęły 😅 Oczywiście troszeczkę sobie podśmiechuję, liczę jednak że Pan Bóg ma dla mnie wspaniały plan na kolejne 20 lat i że za 20 lat, również będę się realizował i robił tak piękne i szalone rzeczy co dziś 🙂 Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i jak zawsze kilka zdjątek na koniec, z Bogiem!





Ekipa 10 kroków 😊
Każda grupa przygotowała znak który odzwierciedla to co przeżyli na rekolekcjach 🙂
Moja grupa 😁

I link z filmami 😜
https://photos.app.goo.gl/wNiqeJbAMH7Ej4Ts7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz